W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa

REJESTRY I EWIDENCJE

W Przedszkolu Publicznym Nr 23 w Kędzierzynie-Koźlu obowiązuje bez dziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:

  • Ewidencja wychowanków
  • Rejestr pracowników.
  • Ewidencja akt osobowych.
  • Rejestr zaświadczeń o zdaniu egzaminu przed komisją powołaną do przeprowadzenia egzaminu na stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego.
  • Rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli kontraktowych.
  • Księga zastępstw.
  • Rejestr zarządzeń Dyrektora Przedszkola Publicznego Nr 23 w Kędzierzynie-Koźlu
  • Księga  uchwał Rady Pedagogicznej.
  • Dziennik korespondencyjny.
  • Rejestr skarg i wniosków
  • Księga inwentarzowa
  • Rejestr zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 tys. euro
  • Rejestr wypadków przy pracy
  • Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy
  • Rejestr zachorowań na choroby zawodowe.
  • Książka kontroli

W składnicy akt przechowywana jest wszelka dokumentacja spraw zakończonych w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej.

Dokumenty wytwarzane w Przedszkolu Publicznym Nr 23 w Kędzierzynie-Koźlu przechowywane są w kancelarii na terenie placówki zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt w Przedszkolu Publicznym Nr 23 w Kędzierzynie-Koźlu.

Przedszkole Nr 23 w Kędzierzynie- Koźlu prowadzi dokumentację i przechowuje ją stosownie do obowiązujących przepisów w zakresie działalności:

  • opiekuńczo - wychowawczej i dydaktycznej,
  • administracyjnej,
  • gospodarczej i finansowej,
  • innej wynikającej z potrzeb placówki.

Powiadom znajomego