Badanie zadowolenia interesanta
Pomiar satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle
Ikona zamieszczona poniżej, po prawej stronie, umożliwia bezpłatne połączenia w celu pomiaru satysfakcji klienta w godzinach pracy Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w:
- poniedziałek 7.30-17.00
- wtorek-piątek 7.30-15.30
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2012 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2012 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 kwietnia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca 2013 r. do 30 września 2013 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2013 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2014 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca do 30 września 2014 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2014 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2015 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2015 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca do 30 września 2015 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2015 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2016 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca do 30 września 2016 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2016 r.
- Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 marca 2017 r.
Od 1 maja 2011 r. część swoich spraw, związanych z pracą Urzędu Miasta w Kędzierzynie-Koźlu, klienci mogą załatwiać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej zintegrowanej z
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:
- założyć bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP,
- zapoznać się z procedurami załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle,
- wypełnić formularz elektroniczny dostępny na platformie ePUAP i dołączyć niezbędne załączniki. W sprawach w których wymagana jest opłata skarbowa – należy dołączyć potwierdzenie dokonania operacji bankowej, w którym "tytuł zapłaty" powinien jednoznacznie określać załatwianą sprawę,
- podpisać formularz bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany w formacie Xades-Bes
- lub podpisać formularz profilem zaufanym