Pomiar satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle

Ikona zamieszczona poniżej, po prawej stronie, umożliwia bezpłatne połączenia w celu pomiaru satysfakcji klienta w godzinach pracy Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w:

  • poniedziałek 7.30-17.00
  • wtorek-piątek 7.30-15.30

 

Kwestionariusz Pomiaru Satysfakcji Klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Bezpłatne połączenie w celu pomiaru satysfakcji klienta

  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2012 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2012 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 kwietnia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca 2013 r. do 30 września 2013 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2013 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2014 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca do 30 września 2014 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2014 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2015 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2015 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 lipca do 30 września 2015 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 października do 31 grudnia 2015 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2016 r.
  • Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 r.

Od 1 maja 2011 r. część swoich spraw, związanych z pracą Urzędu Miasta w Kędzierzynie-Koźlu, klienci mogą załatwiać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej zintegrowanej z

ePUAP

W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy:

  1. założyć bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP,
  2. zapoznać się z procedurami załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle,
  3. wypełnić formularz elektroniczny dostępny na platformie ePUAP i dołączyć niezbędne załączniki. W sprawach w których wymagana jest opłata skarbowa – należy dołączyć potwierdzenie dokonania operacji bankowej, w którym "tytuł zapłaty" powinien jednoznacznie określać załatwianą sprawę,
  4. podpisać formularz bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany w formacie Xades-Bes
  5. lub podpisać formularz profilem zaufanym