Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle powołano koordynatora do spraw dostępności.

Celem ustawy jest poprawa warunków życia i funkcjonowania obywateli ze szczególnymi potrzebami, którzy są narażeni na marginalizację lub dyskryminację m.in. ze względu na niepełnosprawność lub obniżony poziom sprawności z powodu wieku czy choroby.

Dane kontaktowe:

Koordynatorzy do spraw dostępności:

  1. Zbigniew Romanowicz;
  2. Hanna Spychaj.
  • poczta elektroniczna: dostepnosc@kedzierzynkozle.pl;
  • wiadomości tekstowe SMS i multimedialne MMS: 663 939 557;
  • adres do korespondencji:
    Wydział Organizacyjny
    Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
    ul. Piramowicza 32
    47-232 Kędzierzyn-Koźle.

Dostępne w godzinach pracy Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle