Informacja dotycząca
podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli w 2017 roku
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji – październik 2017

Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli i szkół  prowadzonych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle przez inne niż Gmina Kędzierzyn-Koźle osoby prawne lub fizyczne,
w przeliczeniu na jednego ucznia rocznie

 

Publiczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego

Typ i rodzaj przedszkola

Podstawowa kwota dotacji

Publiczne przedszkole (kwota nie dotyczy dzieci niepełnosprawnych)

11 187,55

 

Niepubliczne przedszkola i niepubliczne inne formy wychowania przedszkolnego

Typ i rodzaj przedszkola

Podstawowa kwota dotacji

Niepubliczne przedszkole (kwota nie dotyczy dzieci niepełnosprawnych)

8 390,66

Niepubliczne przedszkole dla dzieci z autyzmem (dotacja w wysokości subwencji)

50 912,76

Niepubliczna inna forma wychowania przedszkolnego – punkt przedszkolny

(kwota nie dotyczy dzieci niepełnosprawnych)

 

4 475,02

 

Zaktualizowana statystyczna liczba dzieci w przedszkolach stanowi sumę 2/3 dzieci ustalonej na podstawie danych systemu informacji oświatowej według stanu na dzień 30 września roku poprzedzającego rok budżetowy, oraz 1/3 liczby dzieci ustalonej na podstawie danych systemu informacji oświatowej według stanu na dzień 30 września roku budżetowego - 1750.

 

Podstawowa kwota dotacji dla szkoły podstawowej prowadzonej na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle przez inne niż Gmina Kędzierzyn-Koźle osoby prawne lub fizyczne

 

Podstawowa kwota dotacji dla szkoły podstawowej – szkoła dwujęzyczna – dotacja przekazywana w wysokości subwencji, w przeliczeniu na jednego ucznia rocznie

 

Typ i rodzaj

Podstawowa kwota dotacji

Publiczna Szkoła Podstawowa – uczniowie klas I-III

13 751,76

Publiczna Szkoła Podstawowa – pozostali uczniowie

13 403,52

 

Informację sporządzono na podstawie art. 78e ust. 1 i art. 89d ust. 1 ustawy z dnia
7 września 1991 r. o systemie oświaty (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1943 ze zmianami).



Załączniki:

aktualizacja podstawowej kwoty dotacji październik 2017.pdf