Nazwa usługi/procedury:

Wydawanie zaświadczeń niezbędnych do wykreślenia hipoteki obciążającej lokal mieszkalny, w związku z upływem 5-letniego okresu od daty jego zbycia

Wymagane dokumenty:

wniosek wraz dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia

Opłaty skarbowe:

17 zł – płatna na rachunek bankowy Urzędu Miasta w PKO BP S.A. nr  02 1020 3668 0000 5702 0264 3229

Opłaty administracyjne:

Nie pobiera się.

Inne opłaty:

Nie pobiera się.

Termin i sposób załatwiania:

Do 7 dni od daty otrzymania wniosku przez organ właściwy do jego rozpatrzenia.

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle,
ul. G. Piramowicza 32, Kancelaria Ogólna pokój 139

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piastowska 17
tel. 77 40 50 395 lub 77 40 50 394

Tryb odwoławczy:

Brak

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)

Dodatkowe informacje:

--

Wniosek on-line:

Brak



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia do wykreślenia hipoteki.pdf
Wniosek o wydanie zaświadczenia do wykreślenia hipoteki.doc