Nazwa usługi/procedury:

Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku 

Wymagane dokumenty:

Wniosek właściciela lub faktycznie władającego nieruchomością o ustalenie numeru porządkowego. Jeżeli wniosek dotyczy więcej niż jednego budynku lub sytuacja w terenie nie wskazuje jednoznacznie, któremu budynkowi ma zostać ustalony numer porządkowy – do wniosku należy dołączyć mapę lub szkic z ich lokalizacją i oznaczeniem.

Opłaty skarbowe:

Nie pobiera się

Opłaty administracyjne:

Nie pobiera się

Inne opłaty:

Nie pobiera się

Termin i sposób załatwiania:

Zawiadomienie o ustaleniu numeru przesyłane jest na adres wnioskodawcy za zwrotnym poświadczeniem odbioru w terminie miesiąca od daty wpływu kompletnego wniosku bądź odbierane osobiście w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego  przy ul. Piastowskiej 17, pok. nr 6, poniedziałek 7.30 – 17.00, wtorek-piątek 7.30 – 15.30, tel. (77) 40-50-314, po wcześniejszym uzgodnieniu.

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle,
ul. G. Piramowicza 32, Kancelaria Ogólna pokój 139

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piastowska 17
tel. 77 40 50 314 lub 77 40 50 392 do 40 50 396.

Tryb odwoławczy:

Brak

Podstawa prawna:

art. 47a, ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752, z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368).

Dodatkowe informacje:

Brak

Wniosek on-line:

Brak



Załączniki:

wniosek o ustalenie numeru porządkowego.pdf
wniosek o ustalenie numeru porządkowego.doc