Nazwa usługi/procedury:

Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy

Wymagane dokumenty:

Wniosek należy pobrać w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego przy ul. Piastowskiej 17, pok. nr 2, poniedziałek 7.30 – 17.00, wtorek-piątek 7.30 – 15.30, tel. (77) 40-34-489 bądź w zakładce „Formularz do pobrania”.

Opłaty skarbowe:

Wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 złotych. ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 z późniejszymi zmianami)

W przypadku, gdy wniosek dotyczy wydania zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy w oparciu o ustawę z dnia 1 kwietnia 2016 r. o zakazie propagowania komunizmu lub innego ustroju totalitarnego przez nazwy budowli, obiektów i urządzeń użyteczności publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 744 z późniejszymi zmianami), zgodnie z art. 5 pkt 1 ww. ustawy wniosek taki jest zwolniony z opłaty skarbowej.

Opłaty administracyjne:

Nie pobiera się

Inne opłaty:

Nie pobiera się

Termin i sposób załatwiania:

Prezydent Miasta Kędzierzyn-Koźle wydaje zaświadczenie o zmianie nazwy ulicy. Zaświadczenie przesyłane jest na adres wnioskodawcy za zwrotnym poświadczeniem odbioru bądź odbierane osobiście w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego przy ul. Piastowskiej 17, pok. nr 2, poniedziałek 7.30 – 17.00, wtorek-piątek 7.30 – 15.30, tel. (77) 40-34-489, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Termin załatwienia sprawy: bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kancelaria Ogólna pokój 139 lub przesłać na adres Urzędu Miasta.

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piastowska 17
tel. 77 40 50 392 lub 77 40 34 489

Tryb odwoławczy:

Brak

Podstawa prawna:

Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.).

Dodatkowe informacje:

  • Wnioskodawcy nie przysługuje odwołanie od negatywnego rozpatrzenia wniosku.
  • W przypadku braku załączników wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 7 dni. Nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.

Wniosek on-line:

Brak



Załączniki:

Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy-wniosek.docx
Wydanie zaświadczenia o zmianie nazwy ulicy-wniosek.pdf