Nazwa usługi/procedury:

Poświadczenie ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości

Wymagane dokumenty:

Wniosek o poświadczenie ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.

Opłaty skarbowe:

  1. od zaświadczenia 17 zł,
  2. za pełnomocnictwo 17 zł,

za wyjątkiem zwolnień.

Opłaty administracyjne:

Nie pobiera się.

Inne opłaty:

Nie pobiera się.

Termin i sposób załatwiania:

Zgodnie z art. 217 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, poświadczenie ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni od dnia złożenia wniosku.

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piastowska 15
47-200 Kędzierzyn-Koźle

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
Referat Architektury i Ochrony Zabytków
Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piastowska 15
tel. 77 482-38-10

Tryb odwoławczy:

Zgodnie z art. 141 i art. 219 Kodeksu postępowania administracyjnego odmowa poświadczenia ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle  w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn.zm.),
  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 
    z 2020 r. poz. 1546, z późn. zm.).

Dodatkowe informacje:

Brak

Wniosek on-line:

Brak

Pliki do pobrania:

Brak



Załączniki: