W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle

 

ul. Grzegorza Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle

tel.: (+48) 77 40-50-311
fax: (+48) 77 40-50-385

email: kancelaria@kedzierzynkozle.pl

NIP Gminy Kędzierzyn-Koźle: 749-20-55-601 
REGON Gminy Kędzierzyn-Koźle: 531-412-912
TERYT: 160301_1

NIP Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle: 749-00-15-170
REGON Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle: 000-524-507
Skrytka ePUAP: /26j4ef7pxh/kkmdok
www: http://www.kedzierzynkozle.pl

Harmonogram rekrutacji do żłobków na 2021 rok

Harmonogram na 2021 rok

20.05.2021 r. (czwartek)

Posiedzenia komisji rekrutacyjnych w żłobkach (weryfikacja wniosków, które zostały złożone w elektronicznym systemie naboru do żłobków oraz wygenerowanie z systemu listy dzieci oczekujących na przyjęcie do żłobków od 01.09.2021 r. (wnioski o statucie „zaakceptowany”).

21.05.2021 r. (piątek)

Wywieszenie na tablicy ogłoszeń w żłobkach listy dzieci „wstępnie przyjętych” na dzień 01.09.2021 r. (zmiana statutu wniosku z „zaakceptowany” na „wstępnie przyjęty”, potwierdzenie zmiany statutu zostanie automatycznie wysłane przez system na adres mailowy rodzica wskazany we wniosku).

24.05.2021 r. (poniedziałek) - 07.06.2021 r. (poniedziałek)

Składanie przez rodziców niezbędnych dokumentów do żłobków potwierdzających spełnianie kryteriów wskazanych we wniosku, m.in. – potwierdzenie zatrudnienia, pobierania nauki, niepełnosprawności, czy innych niezbędnych dokumentów potrzebnych do  zawarcia umowy ze żłobkiem. W tym celu proszę kontaktować się bezpośrednio, że żłobkiem, do którego dziecko zostało „wstępnie przyjęte”.

Po skompletowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów przez żłobek nastąpi zmiana statutu wniosku z „wstępnie przyjęty” na „przyjęty”, która zostanie wprowadzona do systemu przez żłobek z dniem 01.09.2021 r. (potwierdzenie zmiany statutu zostanie automatycznie wysłane przez system na adres mailowy rodzica wskazany we wniosku).

Powiadom znajomego