Skargi, wnioski, zapytania
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone: pisemnie, pocztą elektroniczną lub ustnie.
- Skargę lub wniosek można:
- przesłać listownie na adres: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 6, 47-200 Kędzierzyn-Koźle,
- złożyć osobiście w sekretariacie Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Grunwaldzkiej 5, który jest czynny w dni robocze: w poniedziałki w godzinach od 700 do 1600 oraz od wtorku w godzinach od 700 do 1500,
- przesłać faksem pod nr (77) 483 46 10,
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: mzbk_kedzierzyn@pro.onet.pl
- przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej: ePUAP,
- złożyć ustnie - strony w sprawach skarg i wniosków, po uprzednim umówieniu wizyty (tel. 77 483 49 81) przyjmowane są w każdy poniedziałek w godzinach od 1300 do 1600. Z przebiegu spotkania (przeprowadzonej rozmowy) sporządza się protokół.
- Skarg i wniosków złożonych telefonicznie nie przyjmujemy.
- Skargi i wnioski nie podpisane (anonimowe) nie będą rozpatrywane.
- Zasady rozpatrywania skarg i wniosków określają przepisy:
- działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) Dział VIII Skargi i wnioski
- w Miejskim Zarządzie Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu procedury przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków uregulowane zostały w treści zarządzenia Nr 5/2020 Dyrektora Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu.
- Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez pracowników Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.