Wydanie zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego |
Nazwa usługi/procedury:
Wydanie zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości.
Opłaty skarbowe:
- od zaświadczenia 17 zł,
- za pełnomocnictwo 17 zł,
Opłaty administracyjne:
Nie pobiera się.
Inne opłaty:
Nie pobiera się.
Termin i sposób załatwiania:
Zgodnie z art. 217 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, wydanie zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni od dnia złożenia wniosku.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, Kancelaria Ogólna (pok. 139)
ul. Grzegorza Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Referat Planowania Przestrzennego
Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piastowska 15
pokój 3, tel. 77 4823810
Tryb odwoławczy:
Zgodnie z art. 141 i art. 219 Kodeksu postępowania administracyjnego odmowa wydania zaświadczenia o stwierdzeniu ostateczności decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, ze zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1923, ze zm.).
Dodatkowe informacje:
--
Wniosek on-line:
Brak