W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Prowadzone rejestry

Do głównych rejestrów i ewidencji należy:
  •     ewidencja dzieci,
  •     ewidencja akt osobowych pracowników,
  •     rejestr skarg i wniosków,
  •     rejestr zarządzeń dyrektora,
  •     rejestr wypadków przy pracy pracowników,
  •     rejestr umów zawartych z rodzicami,
  •     ewidencja odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
  •     ewidencja pieczątek,
  •     elektroniczny system ewidencji i rozliczania czasu oraz kosztów pobytu dzieci ”ATMS Kids”,
  •     księga inwentarzowa,
  •     książka kontroli,
  •     dziennik korespondencyjny.

Powiadom znajomego