Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
W Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 w Kędzierzynie-Koźlu obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt. Prowadzone są następujące rejestry i ewidencje:
Informacje zawarte w prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i innych dokumentach udostępniane są na pisemny lub ustny wniosek w godzinach pracy placówki. Dane mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2015.2058 z późn.zm.) z ograniczeniami ze względu na prywatność osoby fizycznej – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922) lub innych ustaw, w tym między innymi:
Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencja i archiwa oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych
Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencja i archiwa oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych:
Rejestry:
Rejestr zarządzeń wewnętrznych, rejestr skarg i wniosków, rejestr zachorowań na choroby zawodowe, rejestr umów, rejestr wypadków dzieci, zaświadczeń (wydawanych rodzicom, dotyczących spraw pracowniczych, awansu zawodowego nauczycieli i innych). Miejsce prowadzenia – sekretariat szkoły; sposób udostępniania – wniosek pisemny; godziny i miejsce udostępniania – w sekretariacie w godzinach pracy szkoły; forma udostępniania – do wglądu z uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych.
Ewidencje:
Ewidencja środków trwałych placówki, ewidencja upoważnień, ewidencja uczniów uczęszczających do szkoły; miejsce prowadzenia – sekretariat szkoły; sposób udostępniania – tylko organom nadzoru i kontroli; godziny i miejsce udostępniania – w sekretariacie w godzinach pracy szkoły; forma udostępniania – do wglądu.
- Księga dzieci.
- Księga uczniów.
- Ewidencja akt osobowych.
- Rejestr zaświadczeń o zdaniu egzaminu przed komisją powołaną do przeprowadzenia egzaminu na stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego.
- Rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli kontraktowych.
- Księga zastępstw.
- Rejestr zarządzeń Dyrektora
- Księga uchwał Rady Pedagogicznej.
- Dziennik korespondencyjny.
- Rejestr skarg i wniosków
- Księga inwentarzowa
- Rejestr zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 tys.euro
- Rejestr wypadków przy pracy
- Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy
- Rejestr zachorowań na choroby zawodowe.
- Książka kontroli.
- Księga protokołów.
Informacje zawarte w prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i innych dokumentach udostępniane są na pisemny lub ustny wniosek w godzinach pracy placówki. Dane mogą być udostępniane na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2015.2058 z późn.zm.) z ograniczeniami ze względu na prywatność osoby fizycznej – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922) lub innych ustaw, w tym między innymi:
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (Dz.U.2015.613 z późn.zm.)- Dział VII – tajemnica skarbowa,
- ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2016.722 z późn.zm.),
- ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych Dz.U.2016.391 z późn.zm.
- ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2016.1167).
Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencja i archiwa oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych
Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencja i archiwa oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych:
Rejestry:
Rejestr zarządzeń wewnętrznych, rejestr skarg i wniosków, rejestr zachorowań na choroby zawodowe, rejestr umów, rejestr wypadków dzieci, zaświadczeń (wydawanych rodzicom, dotyczących spraw pracowniczych, awansu zawodowego nauczycieli i innych). Miejsce prowadzenia – sekretariat szkoły; sposób udostępniania – wniosek pisemny; godziny i miejsce udostępniania – w sekretariacie w godzinach pracy szkoły; forma udostępniania – do wglądu z uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych.
Ewidencje:
Ewidencja środków trwałych placówki, ewidencja upoważnień, ewidencja uczniów uczęszczających do szkoły; miejsce prowadzenia – sekretariat szkoły; sposób udostępniania – tylko organom nadzoru i kontroli; godziny i miejsce udostępniania – w sekretariacie w godzinach pracy szkoły; forma udostępniania – do wglądu.