Rejestry
Informacja o prowadzonych w zakładzie rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
1. W zakładzie prowadzi się następujące rejestry:
2. Ewidencje:
3. W archiwum zakładowym zgromadzona jest dokumentacja, którą można podzielić na grupy:
Dostęp do danych zawartych w w/w wymienionych dokumentach posiadają pracownicy zgodnie z zakresem realizowanych zadań, wyłącznie na potrzeby zawodowe.
Udostępnianie danych w nich zawartych odbywa się z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych i możliwe jest wyłącznie dla osób, które mają uzasadniony interes prawny np. potwierdzenie okresu zatrudnienia.
Na podstawie dokumentacji archiwalnej zainteresowanej stronie, na jej życzenie wydaje się stosowne zaświadczenie.
1. W zakładzie prowadzi się następujące rejestry:
- rejestry poczty przychodzącej i wychodzącej,
- rachunków i faktur,
- rejestry wymagane przepisami kodeksu pracy i BHP,
- rejestr zgłoszeń potrzeb remontowych,
- rejestr wymiany okien,
- zamówień publicznych,
- rejestr ofert przetargowych,
- branżowe rejestry zgłoszeń usterek - roboty remontowo - budowlane,
- rejestry zgłoszeń usług,
- rejestry wpłat na fundusz remontowy,
- rejestr wodostanów,
- rejestr urządzeń przekazywanych na wolnostany,
- rejestr skarg i wniosków.
2. Ewidencje:
- administrowanych zasobów,
- kartoteki meldunkowe lokatorów, właścicieli,
- wpłaty kaucji mieszkaniowych,
- księga pomiarów mieszkań.
3. W archiwum zakładowym zgromadzona jest dokumentacja, którą można podzielić na grupy:
- dokumentacja techniczna zarządzanych zasobów,
- dokumentacja dot, eksploatacji zarządzanych zasobów
- dokumentacja zamówień publicznych,
- dokumentacja księgowa i płacowa,
- dokumentacja związana z zasiedleniem lokali mieszkalnych (lata 1993-2002),
- dokumentacja organizacyjna zakładu,
- akta osobowe.
Dostęp do danych zawartych w w/w wymienionych dokumentach posiadają pracownicy zgodnie z zakresem realizowanych zadań, wyłącznie na potrzeby zawodowe.
Udostępnianie danych w nich zawartych odbywa się z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych i możliwe jest wyłącznie dla osób, które mają uzasadniony interes prawny np. potwierdzenie okresu zatrudnienia.
Na podstawie dokumentacji archiwalnej zainteresowanej stronie, na jej życzenie wydaje się stosowne zaświadczenie.