Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle


ul. Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle


tel.: (+48) 77 40-50-311
fax: (+48) 77 40-50-385


email: kancelaria@kedzierzynkozle.pl


NIP: 749-00-15-170
REGON: 000-524-507
TERYT: 160301_1
Skrytka ePUAP: /26j4ef7pxh/kkmdok
www: http://www.kedzierzynkozle.pl

Rejestry

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Informacja o prowadzonych w zakładzie rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
1. W zakładzie prowadzi się następujące rejestry:
  •     rejestry poczty przychodzącej i wychodzącej,
  •     rachunków i faktur,
  •     rejestry wymagane przepisami kodeksu pracy i BHP,
  •     rejestr zgłoszeń potrzeb remontowych,
  •     rejestr wymiany okien,
  •     zamówień publicznych,
  •     rejestr ofert przetargowych,
  •     branżowe rejestry zgłoszeń usterek - roboty remontowo - budowlane,
  •     rejestry zgłoszeń usług,
  •     rejestry wpłat na fundusz remontowy,
  •     rejestr wodostanów,
  •     rejestr urządzeń przekazywanych na wolnostany,
  •     rejestr skarg i wniosków.

2. Ewidencje:
  •     administrowanych zasobów,
  •     kartoteki meldunkowe lokatorów, właścicieli,
  •     wpłaty kaucji mieszkaniowych,
  •     księga pomiarów mieszkań.

3. W archiwum zakładowym zgromadzona jest dokumentacja, którą można podzielić na grupy:
  •     dokumentacja techniczna zarządzanych zasobów,
  •     dokumentacja dot, eksploatacji zarządzanych zasobów
  •     dokumentacja zamówień publicznych,
  •     dokumentacja księgowa i płacowa,
  •     dokumentacja związana z zasiedleniem lokali mieszkalnych (lata 1993-2002),
  •     dokumentacja organizacyjna zakładu,
  •     akta osobowe.

Dostęp do danych zawartych w w/w wymienionych dokumentach posiadają pracownicy zgodnie z zakresem realizowanych zadań, wyłącznie na potrzeby zawodowe.
Udostępnianie danych w nich zawartych odbywa się z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych i możliwe  jest wyłącznie dla osób, które mają uzasadniony interes prawny np. potwierdzenie okresu zatrudnienia.
Na podstawie dokumentacji archiwalnej zainteresowanej stronie, na jej życzenie wydaje się stosowne zaświadczenie.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij