W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Rejestry

Informacja o prowadzonych w zakładzie rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
1. W zakładzie prowadzi się następujące rejestry:
  •     rejestry poczty przychodzącej i wychodzącej,
  •     rachunków i faktur,
  •     rejestry wymagane przepisami kodeksu pracy i BHP,
  •     rejestr zgłoszeń potrzeb remontowych,
  •     rejestr wymiany okien,
  •     zamówień publicznych,
  •     rejestr ofert przetargowych,
  •     branżowe rejestry zgłoszeń usterek - roboty remontowo - budowlane,
  •     rejestry zgłoszeń usług,
  •     rejestry wpłat na fundusz remontowy,
  •     rejestr wodostanów,
  •     rejestr urządzeń przekazywanych na wolnostany,
  •     rejestr skarg i wniosków.

2. Ewidencje:
  •     administrowanych zasobów,
  •     kartoteki meldunkowe lokatorów, właścicieli,
  •     wpłaty kaucji mieszkaniowych,
  •     księga pomiarów mieszkań.

3. W archiwum zakładowym zgromadzona jest dokumentacja, którą można podzielić na grupy:
  •     dokumentacja techniczna zarządzanych zasobów,
  •     dokumentacja dot, eksploatacji zarządzanych zasobów
  •     dokumentacja zamówień publicznych,
  •     dokumentacja księgowa i płacowa,
  •     dokumentacja związana z zasiedleniem lokali mieszkalnych (lata 1993-2002),
  •     dokumentacja organizacyjna zakładu,
  •     akta osobowe.

Dostęp do danych zawartych w w/w wymienionych dokumentach posiadają pracownicy zgodnie z zakresem realizowanych zadań, wyłącznie na potrzeby zawodowe.
Udostępnianie danych w nich zawartych odbywa się z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych i możliwe  jest wyłącznie dla osób, które mają uzasadniony interes prawny np. potwierdzenie okresu zatrudnienia.
Na podstawie dokumentacji archiwalnej zainteresowanej stronie, na jej życzenie wydaje się stosowne zaświadczenie.

Powiadom znajomego